Spletli jste se při nákupu?
Nevadí. Pokud nemáme zboží ještě odeslané, rádi Vám zboží zaměníme dle Vaší potřeby. Vzhledem k tomu, že se snažíme být rychlí, prosíme, zkuste nejdříve zavolat a domluvíme vše potřebné. Pokud již bude po pracovní době, pište.
Pracovník zákaznického centra se s Vámi spojí a domluví se vše potřebné.
Kontakty naleznete níže.
Mob.: +420 602 550 878; +420 602 550 832E-mail: service@techni-trade.cz
Potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit? (pouze pro fyzické osoby)
Pokud již bylo zboží odesláno, zboží jednoduše zašlete nazpět.
Jakmile jej obdržíme, buďto Vám vrátíme peníze, nebo provedeme výměnu podle Vašeho přání.
Samozřejmě, vznikne-li z Vaší strany přeplatek, odešleme Vám peníze na domluvený účet. Pokud vznikne nedoplatek, požádáme Vás o doplacení.