Reklamační řád se řídí našimi obchodními podmínkami.
Výňatek obchodních podmínek uvádíme níže:
Sleva z kupní ceny
Výměna zboží nebo vadné součásti zboží
Oprava věci
Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)
g) Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že Kupující vrátí věc v tom stavu, v jakém ji Kupující obdržel.
Výjimkou jsou případy, kdy:
h) Práva zvadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl, sám vadu způsobil,nebo uplynula-li záruční doba.
i) Záruka a nároky zodpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
j) Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
k) Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou za příčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
l) O doručené reklamaci rozhoduje Prodávající ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou na delší lhůtě.
m) Pokud Kupující zvolí právo, které mu nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo vpřípadě výměny zboží, která není možná), bude Prodávající Kupujícího neprodleně informovat. V takovém případě může Kupující zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.
n) Při reklamaci vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. Dále (po vyřízení reklamace) vydá Prodávající potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
o) V souladu s občanským zákoníkem má Kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Právo na úhradu těchto nákladů musí Kupující uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Řešení spotřebitelských sporů
Je-li Kupující spotřebitel a vznikne-li mezi Prodávajícím a Kupujícím spor ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit přímo, má Kupující právo obrátit se stímto sporem
na Českou obchodní inspekci.
na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.
za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.
Toto právo může Kupující uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u Prodávajícího poprvé uplatnil právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Vážení zákazníci,
Rádi bychom Vás informovali o odstávce naší společnosti.
Ve dnech 17.12 . – 20.12.2024 bude probíhat inventura a sklad i výroba budou uzavřený.
Poslední možnost odeslání objednávek je pondělí 16.12.2024
První pracovní den budeme 2.1.2025
Děkujeme za pochopení
Veselé Vánoce a šťastný nový rok!!!
Váš Techni Trade Team